Friday, March 18, 2011

AssAlamualaikum...SEmua....
Ryn KEmbali UNtuk mencOret di Blog ini!!!!!!!!...
hehehe...(smile)


Inilah barisan2 yang menerajui program KEM KEPIMPINAN GURU (KEPEGU)



DI tengah2 gambar ini adalah Cik aemylia dan Encik A.b Aziz Yatim...pensyarah yang turut membimbing kami...love you....


Antara peserta yang turut terlibat...sem 2...


Bahagia melihat mereka....U I LOVE......


ASSALAMUALAIKUM.....SEMUA...

Lama sudah aku tidak menjeguk semula blog aku ni....huhuhu...agak bz
sgt2.....tetibe teringat kat blog....rindu pulak tuk aku mencoret
sesuatu........beberapa minggu lepaS kawan aku sudah bertunang dan juga telah
berkahwin.....dan aku sendiri tidak dapat pergi untuk melihat dia di hari
bahagianya.....walau bagaimanapun..aku tetap mendoakan
kebahagiaanya...wah....kawin sudah kawanku2.....aku belum sampai seru
lagi....jika ada....insyaAllah.....


Beberapa minggu lepas, aku agak sibuk dengan beberapa program yang di anjurkan oleh Universiti Pendidikan Sultan Idris. Sabtu, 13.3.2011, aku wajib menghadari satu program, Seminar kaunseling Silang Budaya. Dalam Program Tersebut ada di sertakan bengkel untuk aku dan rakan2 lain turut serta berkongsi ilmu. Perrgghhh...ptg nyer pulak, dalam pukul 6 ptg, dah strt satu lagi program yang aku sendri handle...di ketuai oleh pensyarah yang membimbing. Iaitu Encik A.B Aziz Bin Mohd Yatim. selalu2 lah jenguk Blog beliau. Mmg best........www.kesanprodigy.blogspot.com ni salah satu blog yang beliau ada. Sabtu Dan Ahad malam....mmg best bersama rakan2 ku....yang turut bekerjasama menguruskan program Kem pembangunan Guru (KePEGU)....macam yang korang bleh saksikan menerusi gambar2 di atas.















No comments:

Post a Comment