Friday, December 16, 2011

bentang dapatan kajian

COMELNYA DIA...HUHUHU NABILAH





Assalamualaikum dan salam sejahtera salam hari jumaat...heheh...lama tak update blog..kan..


Bermula Rabu - Jumaat. (14 Dis-16)

Serius ler Ryn cakap, minggu ni ler stdnt2 Bimbingan dan Kaunseling tak senang duduk, tak selere makan, tido tak lena, semua tak kene...
ha2. Minggu ni bentang dapatan kajian. Pengalaman melihat rakan-rakan bentang dptan kajian diorg mmg best. Menambah ilmu pengetahuan di dada..he2. Adat lah, kalau kene tembak ngn pensyarah kan...tapi di saat kene tembak tu lah kesian sgt..walaubagaimanapun, kita kene berfikiran Positif, bukan negatif. Semua yang di tegur bukan untuk memalukan diri kita, tetapi jadikan ia sebagai Bonus untuk kita perbaiki kelemahan yang kita ada. Kita kene akui, bahawa mereka lagi pakar berbanding kita. Adat orang belajar, kesilapan yang di tegur haruslah di ambil untuk kita berhati-hati dan banyak kan lagi berfikir, apa sebab kita salah.

Cuba cari jalan penyelesaian...huhuhu...macm2 kajian y
ang telah di buat oleh rakan. Tahniah...semua nya ryn lihat terbaik. Bukan apa, mereka juga bertungkus lumus berlajar bagaimana hendak melakukan penulisan ilmiah yang terbaik. Pensyarah tok sah nak cakap la...banyak sangat membantu, berkongsi ilmu, masa sem akhir macm ni lah detik-detik kenangan yang sukar hendak ryn dan rakan-rakan lupakan.
Mohammad Faris- selaku Ketua pemimpin Group Empati..


Teringat ryn kisah kami masa sem 1. Hingusan lagi kot..budak lepasan Stpm N matrik..biasalah..perangai macam budak-budak. 1
03, setiap kali perjumpaan..maka ramai lah budak2 group EMPATI memenuhi dewan atau perkarangan bagi membuat perjumpaan. Seronok juga, time g Lubuk Kelah, masa tu lah group ini di namakan EMPATI oleh Encik Md Noor. Kekal sampai sekarang...isshhh..susah nak cakap, 103 orang ni, ada kenangan bersama rakan-rakan. Pergi sg Chiling, Melaka, Picnic Di sg Samak, Uiihh..ibarat adik beradik 103 orang ni...Ryn doakan, agar perhubungan yang erat antara rakan-rakan Group Empati Ini kekal sampai bila2.





Sekiranya kita berpisah, Mohammad Faris, atau YDP UPSI yang sebenarnya kawan Ryn Juga dan asalnya budak Group eMPATI ,mohammad Afiq Fikri Bin Mislan, buatlah REUNION...huhu..mesti sangat seronok. Hidayah jamaluddin bawak anak yang comei, pn ima khairuddin juga, pn tini...uiihh ramai lagi kot pas belajar ni nk kawen..papehal pon..semoga di permudahkan olehNYa..heehhe..rakan -rakan lain bawa suami..pasti semua tu berlaku..aduhai...best nyer...Konvo bulan 7 ni...tu sangat2 lah meriah, sebab, 103 orang akan berkumpul lagi buat kali kedua. Macam nak berfikir tak rasional pulak, kenaoa perlu perpisahan??? ha2...lumrah la kan..setiap pertemuan di akhiri dengan perpisahan..


No comments:

Post a Comment